Warunki otworzenia własnego biura z MM Nieruchomości

Firma MM Nieruchomości z siedzibą w Rzeszowie adres: ul. Plac Wolności 13/2; 35-073 Rzeszów, stawia na profesjonalizm, bezpieczeństwo transakcji oraz kompleksowość obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów. Franczyzowe biuro „MM Nieruchomości”, to samodzielne przedsiębiorstwo prowadzone przy pełnym wsparciu Centrali i przy wykorzystaniu najlepszych i sprawdzonych na rynku narzędzi do prowadzenia biura.

PROSTE I KORZYSTNE ZASADY WSPÓŁPRACY
- Korzystanie z „know-how” marki MM Nieruchomości;
- Brak zakazu konkurencji;
- Pierwsze trzy miesiące zwolnione z opłat. Nowy Partner ma czas na organizację biura oraz swobodne rozpoczęcie działalności;
- Naszym Partnerem/Franczyzobiorcą może zostać także osoba, która nie prowadziła wcześniej Agencji Nieruchomości, choć doświadczenie w branży jest mile widziane;
- Przy rozpoczęciu współpracy Partner/Franczyzobiorca przechodzi startowe szkolenie przez Naszych doświadczonych Agentów, otrzymuje pakiet dokumentów wraz z dostępem do systemu pracy Naszego biura, pozwalających otworzyć i prowadzić z sukcesem Oddział MM Nieruchomości;
- Bieżące aktualizowanie wszystkich dokumentów przekazanych w ramach „know-how”, zgodnie ze zmieniającą się sytuacją na rynku oraz zmianami systemu prawa;
- Udzielamy pomocy przy doborze lokalu, w jego urządzeniu i oszyldowaniu (m.in. dostarczamy projekty graficzne oszyldowania);
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY - Partner/Franczyzobiorca, współpracujący na zasadach partnerskich, korzysta z marki MM Nieruchomości oraz z narzędzi, programów i dokumentów zapewniających bezpieczne i skuteczne prowadzenie Oddziału MM nieruchomości. Franczyzobiorca korzysta z marketingu globalnego, całej bazy ofert firmy MM Nieruchomości, co pozwala osiągać znacznie lepsze wyniki sprzedażowe;
- szeroka baza nieruchomości komercyjnych pozwalająca uzyskiwać wysokie dochody z transakcji;
- dostęp do nowoczesnego programu do obsługi biur nieruchomości z funkcją CRM, która pozwala zarządzać zleceniami klientów i pracą Agentów;
- publikacje ofert Partnera na lokalnych, ogólnopolskich i zagranicznych portalach internetowych;
- szkolenie wstępne oraz systematyczne w czasie współpracy, minimum 2 razy w roku – szkolenia obejmują zagadnienia prawne, w tym podatki dotyczące nieruchomości; umowy pośrednictwa, techniki wykonywania zdjęć nieruchomości, pozycjonowanie ofert i stron internetowych, prawidłowe opisy nieruchomości, techniki sprzedażowe i psychologia sprzedaży, wycena nieruchomości itd.;
- pakiet dokumentów niezbędnych do prowadzenia Oddziału MM Nieruchomości obejmujący m.in. sprawdzone i bezpieczne umowy pośrednictwa, umowy agencyjne, instrukcje techniczne dotyczące serwisów internetowych, panelu administracyjnego;
- zasady zarządzania biurem oraz budowania stabilnego i kreatywnego zespołu doradców;
- zasady współpracy z klientami indywidualnymi, instytucjonalnymi oraz deweloperami;
- pierwsze 3 miesiące zwolnione z opłat.
PODSTAWOWE WYMAGANIA MM Nieruchomości - dysponowanie lokalem w atrakcyjnym punkcie miasta (własność lub gotowość do wynajęcia takiego lokalu), o pow. min. 25 m2 z możliwością umieszczenia zewnętrznej reklamy,
- motywacja na prowadzenie Oddziału MM Nieruchomości,
- ambicja, profesjonalizm, wysoka kultura osobista.
Buduj swoją karierę biznesową z marką MM Nieruchomości.